Smyyeckr Arkadaşlar merhabalar. Bebek arabası arayışına başladım da acaba aranızdan herhangi bi ürün alıp memnun kalan var mıdır? Well gro q7 modelini çok beğendim ama sizlerin önerilerini de merak ediyorum. Hepinize ve bebişlerinize sağlıklı günler☺️🤰🏻👼
ElifKarata Smyyeckr q7 twispin 360 derece dönen bebek arabasının görüntüsüne bayıldım bende ama kullanışı nasıl bilemiyorum
Esma5825 Smyyeckr ben henüz almadım ama pravanın 2018 yeni kataloğunda travel sistem arabalar çok güzel onları düşünüyorum 😊