Arkadaslar 6+3gunluk hamileyim ve 1haftadan uzun bir suredir kahve lekelenmem var doktora gittim kesede bir sıkıntı yok ama bu durumda anormal bir durum dedi progestan kullanimini 2 sefere cikardi iki gundr baya azalmisti fakat bugun yine artti simdiye kadar yoktu fakat bugun lekelenmede kirmizi da var basina bu tarz bisey gelen varsa yazabilir mi dusuk mu yapiyorum acaba aslinda ilk cocugum degil ama boyle birseyi ilk defa yasiyorum