Kızlaaaarrrrr ayın 11 de adet oldum 5.gun klomen kullandım 21 de çatlatma iğnesi vuruldum 3 Kıızlaaaarrrr ayın 11 de adet oldum 5. Gün klomen kullanmaya başladım 21 de çatlatma iğnesi vuruldum 3 gündür sarı leke geliyordu bugünde kahverengi leke geldi acaba adet mi olucam sancimda var arada gelip gidiyor yoksa bir belirtimi bu siz bu durumu yaşadınız mı