Daniay Nasippp Aslıhan ismi çok hoş ben Aslıhan diyorum 😂😍fakat Hüma ismi biraz daha olgun bir isim gibi geliyor kulağa ağır bence yine de kötü değil tabi ki ☺️
Nasippp Daniay eşim hüma diyor ben Aslıhan son kararı bana bıraktı bi yandan eşimin içinde kalmasın istiyorum bakalım nasıl olucak 🥰
Daniay Nasippp Eşinizi de düşünmeniz ne kadar hoş ben biraz bencilim bu konularda🤦🏻♀️sonuçta kızınıza iki isim sunuyorsunuz seçme özgürlüğü var ilerde hangisini kullanacağına kendi karar verecek 😂💕
Nasippp Daniay Tek isim olucak 😂 beğenmezse değiştirir 🤣 eşim hamile değilken demişti kızımız olursa hüma die benim sediğim birisinin ismi hüma beni o etkiliyor 😂
Nasippp Mryscl akşam eşimle kura çektik 😂 ben yazdım eşim çekti eşim yazdı ben çektim ikimizde Aslıhan’ı seçtik Aslıhan olacak 😀☺️