Yeniglnnnnn Kızlar bugün biraz şüphelendiğim için acile geldim çok şükür bebeğim iyi en son ozeldeki doktorum 6+1 haftalık demişti bugün acilde muayene eden kız stajyerdi sanırım 7+3 olması gerekirken 7 haftalık olctum ben dedi sizce yanlış olcmus olabilir mi
Evremadas Yeniglnnnnn Henüz çok küçük olduğu için bazı ölçümler hatalı olabiliyor canım, 3 gün problem değil. Benimkide hep 1-2 hafta önden gitti sıkıntı çıkmıyor, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin:)