Özellikle hamileliğinin sonuna gelmiş,bebek alışverişinin büyük çoğunluğunu bitirmiş ve deneyimli annelerden tavsiye almak istiyorum
Philips Avent,motorolla,V-tech gibi pek çok marka var,hangi markayı tercih ettiniz ve memnunmusunuz?
2.sorum da görüntülü telsiz sizce gerekli mi kuzular? Yorumlarınızı bekliyorum 🥰🥰🥰