Duruaslan Dün sancım vardı ama çok değildi bugünde tık yok ne sancı var ne gelen😂 sabah rüyamda doktoruma mesaj atıyorum Hocam Normal olmuyorsa sezaryen istiyorum diye 🤣🤣🤣🤣 sanırım sezaryen olacak 🤭😂
Kubicim Duruaslan seninle aynı gündeyiz bende dw tık yok 😄 düm doktor çarşambaya kadar gelmezse, çarşamba sabah gel ben getircem dedi bakalım 😄
Zynpozl Duruaslan 39+1 1 cm lik açılma muayeneden sonra az kanama var Salı ya kadar gelmezse suni sancı ile doğum başlayacak 🤲
duru04 canım bekle acelen yok 41 haftaya kadar vaktin var bi sorun yoksa bende 39+4sancım bişeyim yok ama bekliyecem tabiki kontrollerıme gününde gidicem ne zamn gelmesı nasıp olmuş sa 🙂
Fatoos Kubicim bende 39+4 üm nasıl getirecek miş sezeryanle mi alacak benim doktorum 41 e kadar beklicez dedi
Kubicim Fatoos benim bebeğim şuan 3800 kg kilosu arttığı için zor olmaması için 40. Haftada alacak..gelişimi de önde gidiyodu.. suni ile başlatıcak 😐
Elifhiranur Bizde yarın 39+2 olucaz nasipse. Bizde de tık yok. Ara ara hafif sancılar oluyo. Ilk doğumum 37 de olmuştu ama bu 40 ı tamamlıcak sanırım 😊
Fatoos Kubicim evet benim bebeğimde öyle 3650 gr civarında 200 gr oynayabilir dedi o yüzden 41 e kadar bekleyelim dedi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sezeryan yada normal çok önemli değil ☺️
Zynpozl Kubicim 😀evet açıklık ta durabiliyor…ben kızımda dra gittiğimde 9 cmlik açılma varmış ve ben hala iş güç yapıyordum 10 dk da kızım doğdu Salı suni sancı ile başlayacağız gibi görünüyor 🤲