Hanımlar ilk gebeliğim 38 hafta 4 günlük hamileyim ve dün aksma bı sancı tuttu beni ardından kahve rengi sümüksü akinti gördüm bu sancı çokta düzenli sayılmazdı ara ara yokluyor du sonra dayanamadım acisina hastaneye geldik iki santim açıklık var dedi yatisim yapıldı şuan nst ye bağladılar doğum başlamış Allah rızası için dua edin çok korkuyorum bı de çok agrim var 💔🥺