Aysentass Cns_33 ben linatasarıma yaptırdım çok güzel 10 lusunu 145 tl ye yaptırdım bitip size foto yollayıp kRgoya verene kadar para istemiyolar
Yasemin0058 Cns_33 canım instgrmda Betül bebe evi var çok memnun kaldım içime sindi vallahi gözüm kapalı tavsiye ediyorum
Nesli123 Cns_33 bende 3 lü tulum şeklinde instada serminin_nakisdunyasii sayfasında yaptırdım güzel geldi
MervErdo Ben 10luyu normal hastane çıkıyı aldım isilliler malum daha pahalı tulum seti olarak nakışlı stilimsensinn sayfasında yaptırdım tavsiye ederim