Edasinanece Kızlarr 39+6 oldum ve hiç ağrım sancim yok normal doğum istiyorum Sancim olması için ne yapmaliyim
BusraZeynep Edasinanece merak etmeyin bebeginiz gelecegi zamani cok iyi biliyor. Hic beklemediginiz anda sancilariniz baslar