Canimmelegim ikisinin kullanım amacı başka. Göğüs pedi sütünüz çok akarsa çamaşırınız ıslanmasın diye göğüs kalkanı da eğer meme uclarınız yara olursa yaranın iyleşmesine yardımcı olması için. Ama bir çok insan yara olmadan da alıyor kullanıyor. İlk zamanlar çok hassas olduğu için çamaşır değince bile can acıyor çünkü.