Merhaba tatlış anneler 🙏🏼
Biz şuan 38+3 teyiz ama doktorum heran doğabilir dedi. Sizlere sorum doğumdan sonra ped olarak ne kullandınız normal pedler kullanışlı oluyor mu yoksa herhangi özel ped varmı doğum sonrası için araştırdım ama bulamadım. Sizler neler kullandınız tavsiyelerinizi bekliyorum 🥰🤲🏻🤰🏼