Hnf5543 Merhabalar tansiyon düşüklüğü var ve şiddetli bi baş agrısı ama sadece sol taraftan gelen. Bi baş ağrısı aynı durumda olan var mı ne yapsam geçer bu agrı :😔😔
Busra3509 Hnf5543 kac haftalıksın Benimde siddetli bas agrım var Gece uykudan bile uyanyrm Denge kaybımda var biraz dönme var yani basimda. 21 haftalıgm
Boncukbeyinannesi Gebelikte tansiyon düşüklüğü normal ama duyduğum kadarıyla baş ağrısı yaşayan da çok oluyor sol tarafınıza yatıp dinlenin ya da susuz mu kaldiniz acaba
Hnf5543 Boncukbeyinannesi sürekli su içiyorum inanın neden olur bu anlayamıyorum gerçekten dayanılacak gibi değil
Hnf5543 Busra3509 13 haftalık 2.hamileliğim ilk bebeğimde hiç böyle bişi yaşamadım napcamı sapıtıyorum