Öncelikle korkmayın bebeklerimiz gün içerisinde biz çok ayakta durduğumuz için amniyon sıvısı dalgalandığı için bebek sürekli uyur geceleri siz uzunca bebek uyanır ve ozaman. Da siz fark etmezsiniz korkulacak bir durum yok ha yok yinede içinin rahat etmesi için doktora gidiniz haftalarınız çok küçük sürekli kıpır kıpır zaten olmaz 🙅♀️