Arkadaşlar 25+0 suan dr geldim suyu sınırdı zaten armut ve bol su onermıstı bugün daha azalmış erken dogumumda var öncesinde bunda da yüzde 90 erken doğacak eğer dayandırabılırsek 11 hafta daha durmasını çok isterim diyor korkum çok büyük ever prematüre doğum yaptım baktım tecrübem var ama korku atamıyorum o haftaya gelmezsek korkusu😭