kubraannecikk1 Kızlar bu gün bebişimle 13+3 olduk 3 gündür bir baş ağrısı başaldı 1 dakika bile dinmiyor 2 gün önce parol aldm sadece 1 saat etki etti napabilirim
tgbktszdmr kubraannecikk1 canım nane yağı ve lavanta yağı bana çok iyi gelmişti. Şakaklarıma sürerek kullanıyodum.
Arslaninannesi Bende 13 den 15. Haftaya kadar çok baş ağrısı çekmiştim bana sakaklara nane yağıyla masaj yapmak iyi geliyodu bide sıkı bı sekilde masajdan sonra tülbentle bağlıyodum birazda karanlıkta kalınca iyi geliyodu