Buraya doğuramıyorum yazan doğuruyormus hadi bakalım😂 39+1 iz ultrasona göre son 6 gün ama ne gelen var ne gidenn. Doktor muayenesinde de hic acıklık çıkmadı, tembel oğlum sevdi galiba yerini. Kızlar ne yapmalıyımm artık gelsin istiyorum heyecanla ve merakla bekliyorumm