ilaydakck_0 doktorum çatı muayenesi yapılmayacağını o uygulamanın eskide kaldığını ve bana sen geniş bi bayansın sana gerek yok dedi. hiç çatı muayenesi olmadan doğum yapan yada doktorun söylediklerini daha önce duyan var mı ne kadar doğru?
neslihann87 ilaydakck_0 ilk doğumum normaldi kontrolde doktorum boyun uzun doğumun kolay olur demişti öylede oldu çatı muayeneside yapmamıştı
Alps ilaydakck_0 belki doğumda bakıyorlardır o yüzden öyle demiştir benim doktorumda öyle demişti çünkü
NilGrl ilaydakck_0 tecrubeli bir doktor belli ki ama ilk doğumunuzsa ben olsam baktırırdım. 😂 kafam rahat olsun ne gerek var kafanızda kuşku kalmış. 5 dakikalık işte zaten çatıya bakmak.
Mom726272 ilaydakck_0 ben doğum sancılarım başlayana kadar çatı muayenesi olmadım acile gittiğimde ilk kez ne kadar açılma olduğunu anlamak için bakmışlardı
Alps ilaydakck_0 sanmıyorum ya onu dediklerine göre muhakkak kendilerince bir yöntemi vardır. Mesela benim 40 hafta olmama 3 gün kaldı ama daha çatı muayenesi olmadım 😂
ilaydakck_0 @NilGrl ilk doğum ama 65 kilo hamile kaldım şu an 85 kiloyum boyum 1.66 geniş bayansın demesi de canımı sıktı biraz😂
NilGrl ilaydakck_0 bende aynı durumdayım. Normal doğum için beni de endişelendiren bu. Ama kimler 120 kilo normal doğum yapıyor valla 😂
Mom726272 ilaydakck_0 devlette kontrole gidiyorsan öyle oluyo genelde orda doğuma kadar gerek duymuyorlar