Kızlar 30 haftalık hamileyim son 1 haftadır karnımdan bir ses geliyor yani ses dediğim birşey kırılıyor gibi böyle kırp diye geliyor. Tam olarak anlatamıyorum o sesi ama çoğu insanlar parmaklarına birşey yapıyor ya ses çıkıyor oyle bişey işte içinizden birinde olmuş mu ilk gebeliğim merak ettim aranızda birinde olduysada neden oluyo acaba ?