Ebru_tk Hanımlar Hamilelikte şuna bakılmaz şu olur, buna dokunulmaz doğum lekesi olur vs… var mı böyle inandığınız uyguladığınız metodlar 🌺
Oznur_08 Ebru_tk ben inanıyorum çoğu şeye ya olursa diye yediğim şeyden sonra ellerimi popoma siliyorum leke olursa orası olsun😂
Hafise Ebru_tk ben inanmıyorum canın cektiğinde elini biyerine sürme cocukta leke olur avcunu kokla derler 😁 annemle her konusmamız da cocuk tuzlama ile alakalı tartısıyoruz 😁 kokmasın diye tuzlarlar burda ama cok zrarlı anneme diyorum balık mı bu ben tuzlatmam cocugumu kokarsa bana kokacak sizene diyorum😁 bide tatlı dilli olsun diye bal sürerler az bişe 😁 ona da diyorum bakın bana hiç tatlı dilli değilim bana da bal sürmüşsünüz ama işe yaramamış diyorum iyi tamam bıktım ben senden zaten diyo😁😁😁
Oznur_08 Eda319 😂 yok canım kendimi geri bıraktığım bişey yok mesela ayva yerim ellerimdeki suyunu yanağıma sürerim gamzeli olur denir ve kuranda ayva geçiyormuş ahlaklı olsun diye bide hurma yiyorum yine ahlaklı olur dinen bişey diye yoksa öyle mıymıntı gibi yemeden geri kalmıyorum bide hiç kusmadım biliyomusun 3 aylığım şuan sadece gastrit var soda içip geğirmem tek problem😂