Merhaba kızlar! Daha hamile kalmadan happy Mom ailesini takip etmeyi başlamıştım ama çok aktif değildim açıkçası arada foruma bakıyordum ve doğum hikayeleri okuyordum . Benim bebeğim on gün geç geldi ama çok şükür herşeyi yolunda gitti . Ben İsveç’te yaşıyorum ve burda asla doğum tercihi sana bırakmıyorlar eğer risk teşkil ediyorsa sezaryene alıyorlar veya doğum esnasında bir problem olursa hemen sezaryen yani . Benide suni sancıyla doğumum başlatacaklardı tam ertesi günü gün aldım ve akşam eve geldim yemekten sonra eşimle yürüyüşe çıktık yürüyüşten sonra eve geldim hafif adet sancım başladı ama saatte bir sonra sguat yaptım bir kaç defa merdiven indim çıktım ama yoruldum. Koltuğa geçtim biraz uzandım tv karşısına uyuya kalmışım uyku arasın sancım gidip geliyor ama geri uyuyorum kalkamıyorum yani bir ara çok sancım gidip geldi yarım saatte bir sanırım uyandım . Gece saat 3:30 tu eşimi uyandırdım sancım var galiba dedim o da hemen hastahaneye gidelim dedim yok dedim önce hastane doğum Bölümü arama lazım ve nitekim aradım sancımı sordular anlattım durumu '‘ evde beklemen gerekiyor ve 10 dakikada bir üç sancı gelirse o zaman gel’' dediler neyse yatıyorum ve geri kalkıyorum öyle sabahladım akşam üstü de yatışım vardı saat 19:00 on dakika da bir üç sancım geliyordu yani tüm sancıyı evde geçirdim tam hastahane saat 19:00 vardım da önce beni muayene edin ve kaç santim açıklığım var öğrenmek istiyorum baktılar 3 santim ve artık sancılarım devam etti o arada müziğin eşliğinde dans ediyoruz ve eşim dışarda Türk kebapları , lahmacunları sipariş verdi harika bir sofra hazırladı , eğlenerek yemeğimizi yedik . Ben çok şanslıydım yanımda eşim, hastahanede çalışan arkadaşım o gece izin almış yanımda kaldı birde arkadaşım teyzesi de benim bölümde ebe ve o da o gece nöbetçiydi yanımda üç kişi vardı . Burda doğum az kala sende mektup istiyorlar bende mektupta suda doğum istedim birde tüm doğumum boyunca kamera çekimi profesyonel olarak yaptırmak istedim bir çok şey daha istedim neyse hepsine izin verdiler … Gece saat 3 gibi havuza geçtim çok güzeldi loş bir ışıkta birde harika dinlendirici bir müzik etrafımda mumlar yaktılar prenses gibiyim eşim sağ olsun elimi tutuyor ve masaj yapıyor birde bir oksijen gazı gibi birşey veriyordular o da kafamı çok güzel yapıyordu yani bulutların üstündeydim sonra bir saat sonra dayanamadım havale geçiriyor gibi oldum çıkmak istedim ve çıktım artık sancılarım çok şiddetliydi suyum patlatmak istediler önce epidural istiyorum dedim ok dediler apiduraldan sonra suyumu patlattılar ama gelmedi tabi tüm sancılarım gitti😞ben çok yorgunum dedim geçtim yatağa yattım üç saat uyumuşum bir uyandım hala bebek 👶 yok . Artık suni sancı vereceğiz dediler nitekim verdiler bir buçuk saat sonra tam açıklığım 10 santim ve seni doğuma alıyoruz dediler aldılar . Ben ağrıyı belimde hissetmiyorum ama karnımda hissediyorum ıkınmaya başladım bana bir titreme tut Allahım sanki beni buzlu havuzun içine atmışlar dişlerimi zıngır zıngır çarpıyor çok kötü oldum açıkçası hemen beni yatağa aldılar üstüme bir sürü şey attılar on dakika geçti çok şükür . Tekrar doğuma aldılar ama suni sancı ikinci ıkınmamda hemen gidiyor sancılarım çok kısa sürüyor olmuyor doğum . Bir baktık bebeği kalp atışları düştü 80 ,70 hemen odama belki on beş doktor kapını koridoruna kadar ebeler doluştu 5 dakikada hemen görev dağılımı yaptılar . Eşimde zaten korktu ve ardaşım ağlamaya başladı . Doktorun dediğini dinledim sadece sen sadece beni dinle ve dediğimi yap biz seninle bunu başaracağız dedi . Alta beni uyuşturdular hiç birşey hissetmedim bebeğimi vakumla çektiler üç sancıda bebeğim kucağımdaydı eşim ağladı ben ağladım Allahımm nasıl bir duygu yaa onca çektiğin tüm acılarını unutuyorsun . Kesik atmış doktorum kaç dikişim var bilmiyorum ama hem içten hemde dıştan . Üç gün hastahanede kaldım burda öyle ilk anne olan herşeyi öğretiyorlar emzirmeyi,
annenin ve bebeğin kontrolleri yapılıyor herşeyi yolundaysa çıkıyorsun ama değilse kalıyorsun bir kaç gün daha . Hastahane devletin ve herşeyi çok lüks inanılmaz ilgililer tüm çalışanları öyle, burda tek doğum yapılan hastane her ilde öyle özelde doğum yok … bebeğim 3.275 doğdu ve boyu 51 çok şükür sağlıklı ama çok gazı var gece gündüz ağlıyor . Kızlar çok uzun oldu biliyorum ama burda detayını anlatmak istedim … Allahım herkesin bebeğini sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏🥰😍💝 sormak istediğiniz birşey varsa lütfen sorabilirsiniz …🥰