23+3 günlük hamileyim cinsiyetimiz kız ama daha hareket ettiğini hissedemedim belkide ediyordur ama ben anlamıyorumdur ama artık hareketleri bu haftalarda dahada belirginleşiyormuş sanırım benim hamilelikten öncede göbeğim vardı kilom vardı aşırı değil ama kilom var acaba ondanmı ilk hamileliğim ondan mı bilemedm iç karnın geniş dediler bu hafta doktora gidince sorucam ama bu haftaya kadar bekledim ama bişey hissedemedm böyle olan varmı?