tgbktszdmr Hastane çantamızı hazırlıyorum canım anneler.. Normal doğum istiyorum ama her ihtimali düşünmek lazım. İç Çamaşır olarak depend üzerine külot giyiliyor mu ? Normal de ya da Sezeryan’da?
Mom726272 tgbktszdmr ben normal doğum yaptım depend giyince üstüne pijama giydim sadece bide iç çamaşırı giymene hiç gerek yok
Bbusraaa tgbktszdmr depent iç çamaşırı gibi zaten doğumdan sonra iç çamaşırına ihtiyaç kalmıyor yanınıza almaya bile gerek yok