Ezgiali bende duymamıştım başta ama eşimin iş yeri puanı yanmadan alalım,işimizi görür demiştik.Almanya’da teyzemler var,sonra söyledi bana Alman markasıymış bu.Hadi bunu kendimiz aldık da,teyzeminde bazen getirdiği alman ürünlerinde hiç sorun yaşamadım.
Arkadaşıma sordum bugün yeni bebeği var,o da braun almış ama 270tl miş baya bir fiyatlı geldi bana.