dlnyny Merhabalar öncelikle bebeği uyutma şekli diye konu başlığına yazdım çünkü sallayarak uyutma taraftarı değilim bu yüzden ikea beşiği düşündüm hem de sade bir şeyler bakıyorum ama ne olacağı belli olmuyor her şeyi bebek kendi seçiyor diye düşünüyorum sonuçta çok yorgun düşeceğim geceler olacak beşiği ufak sallamak bile belki yetecek kesinlikle sallamam demiyorum ama elimden geldiğince sallamayı düşünmüyorum bu yüzden heyner 7 in 1 beşik çok mantıklı geldi hem büyüyormuş bebek 7yaşına kadar kullanabiliyormuş. Park yatak kesinlikle tercihim değildir. İkea veya heyner kullanan anneler görüşlerinizi benimle paylaşabilirseniz çok sevinirim sallanmayan beşik sizi çok zorluyor mu nasıl yapıyorsunuz? Beşiklerin görsellerini de ekliyorum;
Ummuhanbilge dlnyny bende bu iki beşik arasında kaldım sallamak işine yarayabilir diyen çok olunca sallanan aldım 😂
tgbktszdmr dlnyny canım şahsi fikrim. Bazı bebekler maalesef sallanma ihtiyacı duyuyor. Ben de siz gibi sallamaya alıştırmayı düşünmüyorum. Tahterevalli cuppa Kademeli beşik aldım 4 yaşına kadar kullanacağı şekilde. belki sallanma ihtiyacı duyar diye düşünerek. Sabitlenme özelliği var şuan için sabitledik sallanma ihtiyacı duyarsa mecbur sabitlenme özelliğini iptal edeceğiz.Bazı bebekler gazlı sıkıntılı huzursuz oluyor. Bunu da doğmadan kestiremediğimiz için her ihtimali düşünerek hareket etmemiz kanaatindeyim.
Sedaabdullah dlnyny bende yeni hamileyim hamilelk düşündüğüm andan beri heyner beşik var aklmda büyümesi çok kullanışlı gibime geliyor daha almadım ama alırsam kesnlikle onu alıcam sallama konusundada bebekden bebege değişiyor ama bu beşikde ister salla ister sallama o yönden çok iyi görünüş ve kullanış açısından bana heyner daha yakın geliyor herzaman alınan bişi değil tekrr tekrr beşik yatak falan almakdansa bunu alıcam kullanabildimz kadar kullanalm diye biraz uzun oldu kusura bakma 😂😂
dlnyny Gulsurmeli evet memnun kalınan yorumları gördüm fakat aradığımı bulamadım aslında ilk bebeğim olacak tecrübesizim uyur mu uyumaz mı sallamadan yapabilir miyim bunları düşünüyorum yoksa direkt ilk tercihim ikea olurdu☺️
Seher- dlnyny bence hiç riske girmeyin baktığınız modellerin sallanan türden olanlarıda var bence onlardan birini alıp duruma göre kullanın bebeğiniz sallanmak istemezse zaten kullanmazsınız ama eğer sallamak zorunda kalırsanızda en azından elinizin altında bulunmuş olacak
Bilgeenur Merhaba gorsel olarak cok hoslar bence ben kullanamdm henuz park yatak aldm fakat park yataklar da oyle aman aman sallanmiyor zaten bnce sallanmak isteyen bi bebk olursa cidden o da bi cozum degil gibime geliyor. Sizin dediginiz gibi cocuk belirliyor bazi seyleri bi arkadasmn bebegi sallanmayi asla istemedi mesela(keske sevse de oyle uyutabilsem diyordu sadece kucakta uyuyorms 2 aylik filan) bi arkadasmn da durmadi sallanmadan o da cozum olarak ilk zamanlar icin ucuz sallanan besiklerden aldi. Sallanabilir olmasna rahmen normal besikte yine yatmadi yani. Ozetle bn sizin yerinizde olsam icime sineni alirdim sallanip sallanmama meselesi bebege gore annenin sabrna gore cok degisiyor zannedersem. Daha tecrubeliler daha iyi fikir verecektir muhtemelen😊
dlnyny Bilgeenur yaa çok teşekkür ederim ne kadar güzel örnekleriyle detayıyla yorum yapmışsınız evet bende her ikisini de düşünüyorum ve arada kalıyorum bakalım yorum geldikçe karar verebilirim inşallah🥰
dlnyny Seher- evet attığım modeller arasında heyner 7 in 1 olan model (beyaz) olan sallanıyor ikea sallanmıyor bu yüzden ikisi arasında kalmıştım
dlnyny tgbktszdmr evet kesinlikle çok haklısınız. Rica etsem görseli varsa paylaşabilir misiniz teşekkür ederim🌸
dlnyny tgbktszdmr google img yükle yazıp galerinizden fotoğrafınızı seçiyorsunuz yüklendikten sonra linkler kısmından forum yazan linki kopyalayarak buraya yapıştırmanız yeterli umarım anlatabilmişimdir yükleyemezseniz de çabanıza teşekkür ederim☺️🙏🏻
dlnyny tgbktszdmr bayıldımmmm ne kadar güzel olmuş içinde sağlıkla büyüsün bebeğiniz❤️ Çok teşekkür ederim tekrardan yardımcı olduğunuz için kesinlikle bakacağım bu modele🙏🏻
tgbktszdmr dlnyny amin İnşaAllah ☺️❤️ Ankara baybmall mağazasından aldık farklı renkleri mevcut. Tavsiye ederim. Kademesi iniyor yürümeye emeklemeye başladığında. Böylece 6 7 ay sonra tekrar bir beşik almanıza gerek kalmıyor
dlnyny tgbktszdmr çok güzel denk geldi salı günü ankaraya taşınıyoruz direkt mağazadan bakmak daha sağlıklı olur🥰
Baby-yase tgbktszdmr hayirli uğurlu olsun keyifle uyusun bebeğiniz masallah cok güzelmiş :) bebek karyolası diye mi geçiyor?
Seher- hanibazen haha çok mantıklı aslında 😂 ama ne bileyim bence hissediyorlar karnımızda sürekli hareket halinde olduğumuz için sallanıyorlar ister istemez e beşiktede sallarsak belki bir ihtimal o ortamı hissederler rahatlarlar 😅