Minigininannesi 36+3 olduk ilk hamileliğim ne için gitmeliyim ayırt edemeyebilirim doğum belirtisini. Hangi doğum belirtisi ile hastaneye gittiniz ve gittiğinizde kaç cm acilmaniz vardı? 😊
kbrclbkc Minigininannesi benim hiç bi belirtim yoktu. 35 haftalık hamileydim sadece akıntıyla beraber az biley kan görmüştüm gittiğimde 3 cm açıklığım vardı. 1 hafta sonra doğum yaptım
Gebbe Normal kontrole gitmiştim 39 haftamda hafif sancim vardı sadece 3 cm acilmam vardı o akşam doğurdum 😊
Minigininannesi Gebbe onun öncesinde bir belirti olmadı mı o açılma olurken bir belirtiniz yok muydu ? 😊
Gebbe Minigininannesi yok hayır olmadi😄 ama kimi kadınların mide bulantısı olurmuş acilmayla ilgisi var 🤗 ve bi arkadaşım açılması olurken şancı anında çok kez kusmustu tabi herkeste olmuyor