Kubra0903 Kızlar merhaba 39.haftamdayım son bir kaç gündür hiçbirşey yiyemiyorum aşırı iştahsızlık var. En ufak birşey yeyince hem midemde ciddi derecede yanma hemde mide bulantım oluyor. Doğum için de son günler artık. Benim gibi son günlerde böyle olan var mı? Yoksa erken doğum belirtisi falan mı son günlere gelince sabırsızlık da arttı. Yardımlarınızı bekliyorum kızlar
Deletedmom404 Kubra0903 bende 38+3 teyim canım birkaç gün dür bende iştahsızlık yaşıyorum açım ama yiyesim gelmiyo hiçbirşeyi Doğum belirtisi mi diye de düşünmüyo değilim tabi
emelbulbul 39. hafta erken dogum olmuyor korkmayın sanirim son guerde bu sorunlar yasaniyor. bende 38. haftadayim ara ara yasiyorum bu sorunlari
Kubra0903 emelbulbul aslında korkmaktan öte bi an önce kavuşmak istiyorum artık ☺️ Böyle hergün değişik bişeyler olunca acaba doğum belirtisimi diye telaş yapıyorum heyecandan ☺️ Ama bu iştahsızlık ve mide yanması mide bulantısı beni mahvetti.
Alpereninannesi Bende 34+5im onceden sadece yattigim zaman midem yanardi bir bardak sut ictikten sonra rahatca uyuyabilirdim.ama 2 gundur ne yapsam gecmiyo mide yanmasi ve bulantida geliyo ara ara
Kubra0903 Alpereninannesi yatınca da çok kötü kalkıyorum sanki kusucam. Hamileliğim boyunca çok şükür hiç bir mide problemi yaşamadım ne bulantı ne kusma ne ağrı. Ama bu son günler beni mahvetti desem yeridir 😢