Bu arada aranıza yeni katıldım aslen Adanalıyım♥️ İş gereği Erzurum dayım şimdiden herkese kucak dolusu sevgiler🌸🌸
kızlar oltu devlet hastanesi Kemal beye giden olduğumu ben ilk defa gittim normalde Erzurum Buhara’ya gidiyorum kafama çok takıldı Erzurum’daki doktorum önden gidiyor 1,5 hafta diyordu oltuda ki doktor normal dedi 26 hafta 1 günlük dedi şimdi hangisi doğru acaba Kemal beye gidenler memnunmusunuz yani gerçekten dedikleri çıkıyor mu şimdiden herkese çöm teşekkür ederim 🌸