BernaUludag78 Zehra_akyz Yürüyüşün her hangi bir zararı olacağını düşünmüyorum. 26+1 olduk ben daha dün başladım yürümeye ve aşırı pişmanım keşke en başından yürümeye başlasaydım 😑
Ozlem23 Zehra_akyz bana doktorum en başında demişti günde bir saat yürü diye ama fazla yürüme dedi her doktor aynı şeyi soyluyo yuruyorum diyince bir saat ama diye ekliyorum yoksa kiziyolar 😃
egesmom Zehra_akyz yani çok yormayın bence kendinizi ilk haftalarda ben baya bir iki saat yürüyordum sonra plasenta aşağıda dediler çok zorlamışsın dediler pişman oldum 🙈 tedbirli olmakta fayda var 35-40 dk ideal bence
ssnnmmm Zehra_akyz düşük tehlikeniz yoksa yürüyüş faydalı tabiki kendinizi yormadan ama düşük tehlikesi varsa yürüyüş yapmamalısınız
annelikseruveni Zehra_akyz gebeliğinizle ilgili herhangi bir problem yoksa yavaş tempoda yürüyüş yapmak kan dolaşımını arttırdığı içim faydalı 😊 33 haftayı geçtim neredeyse hergün en az 45 dk yürüdüm diyebilirim 😊