Ozlem23 hanibazen benim esim kullaniyo kullaniyo gayet memnun işte olmadığı zamanlar bileğinde hep adım sayiyo bildirimleri gosteriyo ama sanırım cevap veremiyo aslında ne beklediğini de bağlı biraz
LETHE Ben band 4 kullanıyorum. Arasında pek.fark yok. Ben oneririm. Sarji cok iyi nabzi falan doğru ölçüyor
hanibazen Peki bir sorum daha var türkiye garantili olan 100 lira falan daha pahalı ithalatçı garantili alsam sıkıntı yaşar mıyım
Dilek0809 hanibazen ben de 3 kullanıyorum 3den bile çok memnunum 5 çok daha iyidir. Elektronik olduğu için Amazon Tr ya da Hepsiburada tercih edin Trendyol elektronik eşyada gerçekten sorun çıkarıyor çok duydum bu şekilde
LETHE hanibazen orjinaldir hepsiburada trendyol n11 gibi sitelerde sahte olmaz. Indirime giriyor takip edin hepsiburada 200 liraydi bir ara
13579 Ben 4 nü kullanıyorum çok memnunum şarjı iki haftaya kadar gidiyor en güzel yanı ise telefonum başka odada birisi aradığında bileklikten görebiliyorum kimin aradığını
LETHE hanibazen rica ederm. Begenir o tarz akılli bileklik seviyorsa. Akilli bilekliklerin içinde en iyisi 3 tane inceledim suan.band 4 kullanıyorum cok memnunum.
hanibazen LETHE daha önce hiç muhabbeti geçmedi ne düşünüyo en ufak bir fikrim yok bakalım gelince anlıycaz 😅 iyi bari fiyat performans ürünü demek ki memnuniyet çok çünkü