mevos_blt07 Doublesss canım ilk betam 38 di 😇 adetimden 3 gün önce kan vermiştim. 2 hafta içinde 15 bin oldu 🤲🏼 Şuan 19+2 yiz 💕 önemli olan düzenli artış😘
aysenunur Seftali1 yok canım daha 4+3 deyim🤪o kadar şey varki yok yumurtlama öncesi şu sonrası şu olur filan
aysenunur Seftali1 onda önce pazartesi olmuşdu 1.20 cıkmışdı 3 gün sonra bakdırdım tesadüfen 9 cıkdı bende cok şaşırdım 😁
Morvy Doublesss herkezinki farkli oluyor anladigim kadariyla benimki 5 bucuk haftalikken 29.000 lerdeydi