mavsnz38_ Bebek hareketlerini hissediyor musunuz kızlar hergün ve nasıl hissediyorsunuz Çok net olarak mı Hareket çok hissetmemek normal mi
Saniss mavsnz38_ bazen pıt pıt atıyo nadir olarak güçlü tekme atıyor ama o her gün değil. Gün içinde ayakta iken çok hissetmiyorum ama yatınca hissediyorum o da tabi o uyanıksa 🙈 su için çikolata yiyin uzanın hareketlenir 🥰
Deniz2628 mavsnz38_ cinsiyeti ne bebeginizin bizde 23 yeni bitiridik çok az az hissediyorum normal yani çok nazlı ve üşengeç olack benimki😂😂
Bhrszr mavsnz38_ 24+6 haftalığız bu gece tam 25 olcaz inşllah hareketlerini çok net bir şekilde hişsediyorum çok güzel bir duygu gerçekten😂😂😂❤️🥰😘 babmız elini karnıma koyuyor çok hareket ediyor falan diye şikayet ediyorum karışma kızıma diyor sanki anlıyor gibi tekme üzerine tekme atıyor 😂😂😂😂😂🥰😘🤰❤️
cryingbaby mavsnz38_ 25 e girdik bugun, cok net her gun her gece hissediyorum çok sukur, kendisi ya tekme atiyor ya kafa atiyor, ama bildigim kadariyla 28. Haftaya kadar belirsiz duzensiz hareketler veya hareketsizlikler olabilirmiş
Ylzozprn 24+2 bu haftaya girer girmez hareketleri azaldı ama bir o kadarda karnım büyüdü sağlık ocağı normal büyüyor günde bir kere haraket etse bile yeter dedi önceki hafta çok hissediyordum şimdi o kadar çok değil