Normal sezaryen farketmez hepsi bebişlere ulaşmak için bi araç.🥰 40. Haftayı aşan bi arkadaşım vardı şartlamış kendini normal doğum için suyu azaldı sezaryene alındı o sıradada kakasını yapmış iyiki sezaryen diyor. Başkası iyiki normal diyor. Yani düşünmeyin şartlamayın süreç nereye götürürse hepimiz oraya gidicez