FasulyeK Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim sağ kalçamda ağrı oluyordu son 2 gündür bacağım ve kalçam tutuluyor dayanılmayacak ağrısı var böyle bişey yaşayan oldumu ne yaptınız bilgi verebilirmisiniz?
MuratveKubra FasulyeK benim de öyleydi doktoruma söyledim. Magnezyum ilacı verdi çok rahatlattı. Magnezyum eksikliğinden oluyormuş canım
Kubraa-94 FasulyeK magnezyum eksikliğinden kaynaklı bende 18. Haftamda başlamıştı doktorum verdi bitirdim ve ağrı sızı bile kalmadı yine 28. Haftamda verdi bel kalça krampları çok şükür yaşamadım inşallah yaşamam ☺️
Ysmmmnn FasulyeK magnezyum eksikliği olabilr doktorunla hörüştünmü canm genelde magnezyum yazıyolar sen maden suyu iç oda iyi geliyor
Carlife512 Ağrıyı bilmiyorum ama kramp için maden suyu içmeye başladım beni rahatlattı bi dene istersen
FasulyeK MuratveKubra magnezyum ,D vitamini , Demir ilacı hamileliğimin başından belli kullanıyorum Yinede ağrısı çok fazla
MuratveKubra FasulyeK benim doktorum eğer bir tane ağrıyı kesmezse 2. Yi de alabilirsin dedi. Ama siz yine de doktorunuza danışın. Belki tahlil falan yapması gerekir. İhmal etmeyin çünkü insanı çok zorluyor kalça ağrısı cidden
FasulyeK Ysmmmnn magnezyum ilacını hamileliğimin başlangıcından Berki içiyorum 5 kutu oldu nerdeyse ama faydamı etmiyor başka bişeymi anlayamadım