Bu sabah farkedim tam 16 haftalık olduk. Ilk başta bi islaklik hisettim yok ya degildir, dedim kendi kendime. Sonra biraz sıktım ikisindenden beyaz sıvı geldi çok degil ama bi kaç damla kadar ama sıksaydım daha gelirdi. Normal mi başına gelen varr mı? Ilk aydandır göğüslerim çok buyumustu farkı his ediyordum zaten de bu kadar erken beklemiyordum🤷♀️