Normal doğum için konuşuyorum, ebenin görevi zaten doğurtmak değil mi ? Bu insanlar doğum üzerine eğitim alıyorlar yani direkt görev tanımlarında doğurtmak var 😁 hani ebe doğurtuyor diye üzülmek, acımak da bi tuhaf. Sezaryeni zaten ebe yapamaz, doktor yapar cerrahi müdahale olduğu için.