ymr 13. Haftada ikili testi yaptırdım sonuçları 14 te almaya gittiğimde dr bir tanesi erkek diğeri kıza benziyor dedi ama kız demek için erken olduğunu söyledi 17. Haftamda onunda kesin kız olduğunu öğrendik 😊 21 haftalık olduk şükür 🙏 sizinkiler tek yumurta mi çift yumurta mı ?