Kamer00 Kimyasal gebelik geçirenler ne zaman hamile kalabilir ? Bthc sıfırlanmadan hamile kalmak mümkün mü? (Bthc=1.44)
Ftmgl1 Kamer00 bende hiç adet görmeden tekrar hamile kalmıştım ama oda düşükle sonlandı doktorlar genelde kimyasaldan sonra korunmaya gerek yok diyorlar ama bence en azından 2 adet dönemi beklenmeli
Esmer38 Kamer00 beta sıfırlanması gerekiyor canım. Bende Aralık ayında yaşadım ocakta adet gördüm şuan korunmadan yumurtlamayı değerlendiriyom hakkımızda hayırlısı olur inş bekleyen herkesin
Elif5361 Kamer00 Kişiden kişiye göre değişiyor hamile kalmak ben ekimde yaşadım üstüne adet görmeden hamile kaldım kimisi hemen kimisi bi kaç ay sonra rabbim isteyenlere nasip etsin 🤲🏻
Elif5361 Beta hcg sıfırlanması lazım ondan sonra tekrar bi gebelik oluşabiliyor bende ekim ayında yaşamıştım sıfırlanması için kan testi verdim öyle kontrol ettim adet gibi 1 hafta sürdü
Emnemrahf Ben hazıran ayında gecırmıştım kimyasal gebelik 2 ay normal adet gördükten sonra 3. Ay hamile kaldıgımı öğrendim canım 1 hafta adet gormustum adetten sonra muaneye gıttım alttan baktı doktor için temiz kese falan kalmamıs dedi
ebru05 merhaba ben ekim ve kasım ayında kimyasal gebelik geçirdim , aralık ayındada hamile kaldım 2 aylıgız şuan , çoğu doktorlar kimyasaldan sonra sağlıklı bir gebelik olcagını söylüyor 🤗
Zeyneep7 Kamer00 ben de Aralık ayında düşük yaşadım ondan sonra bir adet gördüm ikincisini 3 gün sonra olmam gerek ama bu arada tekrar ilişkiye girdik test yaptım dün bu şekilde çıktı bazıları hayalet çizgi var diyor ama yumurtlama dönemimi tam takip edemedim düşükten sonraki düzensizlik sebebiyle belki geç döllenme olur diyorum
Elif5361 Zeyneep7 Uzaktan gözüküyor çok çok silik bir Kaç gün sonra testi yenileyin eğer ki varsa silik çizgi birazcık daha belli olacaktır bende öyle olmuştu
SedaCeki Kamer00 eylul ayinda kimyasal gebelik yasadim ekim ayinda hamile kaldim . Kanamaniz bittikten sonra piskolojik olarak kendinizi iyi hissettiginizde cinsellikten kacinmak icin hicbir sebep yok. 2 defa ayni sorunu yasadim cok arastirmistim.
SedaCeki Kamer00 insallah Rabbim gönlünüze göre verir hadi hayırlısı ben femamed folik asit kullaniyordum kullanan kimi duyduysam 3 ayda hamilelik haberini aldim yoksa ozellikle kullandiginiz tavsiye ederim.
Azad_alimm Bizde bi çocuğumuz olsun çok istiyoduk 1 sene olmadı sonra haziran ayında günüm geçince test yaptım pozitif çıktı kan testinde nagatif çıktı kimyasal gebelik olmuş ama temmuz ayında tekrar hastaneye gidince hamile olduğumu öğrendim şimdi 33+5 günlüğüz😊