Zeynepervaaa Arkadaşlar merhaba 40+3 günlük hamileyim. Doğum başlaması için önerebileceğniz şeyler var mı?
Burcinisp88 Zeynepervaaa ilişki önerisi, hurma yeme, 2 bardak adaçayı içme, göğüs uçlarını acıyana dek sıkma, merdiven çıkma 😊 ilgili ebem bunları söyledi 38den itibaren
Ysmmmnn Zeynepervaaa plates topunun üstünde harwketler yapabilrsin yürüyüş sıcak duş özellikle bel kısmına squat
Styn Fatmaelif1 Ben de 40+4 bugün doktora gitim 1cm açılma var dedi ilişkiye girmemizi önerdi bir tür yağ verdi nst sonuclarıma bakarak eğer ağrı yoksa 3gün sonra yine kontroldayım 41 haftalık olucaz
Zeynepervaaa Fatmaelif1 Beklemek çok zormuş bende bugün kontrole gittim ama açılma falan yok. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Zeynepervaaa Styn Bende bugün muayene oldum açılma yok. Salı günü tekrar gideceğiz. İnşaallah tekrar gitmemize gerek kalmadan doğumumuz başlar
Oykununannesi55 Burcinisp88 ada çayını içtim o gün kanamam oldu iki ucgun 41+5 doğumum gerçekleşti ama ondan önce bol bol yürüyüş yaptım merdiveni inip çıktım squat yaptım o gün dogmasaydi suni sancı vereceklerdi ertesi gün
huzur- Merdiven çıkın,bol bol yürüyün,çömelme pozisyonunda durun ara ara 5 dk 10 dk , hurma yiyin,göğüslere masaj yapın ve ilişkiye girilebilir bunların sonucunda gelmeye niyeti varsa gelir inşallah sağlıcakla
Duru40 39+2 bende dun muayene oldm ne acilma var ne yumusama hic bir beliryi yok sadece belden asagim tutmuyo yuruyemiyorm bile neden bilemiyorm ilk gebeligimde doguma gittigim gun hastaneye yuruyerek gidip geldim 2 km gidis 2 km gelis toplamda 4 km bunda adimimi atmaya korkuyirm canim cok yaniyor yururken
Zeynepervaaa Duru40 Son haftalarda artık her hareket daha zor oluyor. Hayırla kucaklsrımıza alalım bebişlerimizi inşaallah
Duygusuz Duru40 valla bende aynı durumdayım ilkinde aynı sekilde doguma yürüyerek gittim agrı sancı hiç bişey yoktu ama bunda cok agrım oluyor yine sizin haftanız ileri ben daha 37. Haftadayım ve 30. Haftadan beri böyleyim sanki kemiklerim ayrılacak gibi alttan cıkacak gibi oluyo
Egeeren Oykununannesi55 ada cayi aldim ben ama burda bi paylasim da kani sulandirdigi icin dogumda zor durdurmuslar diye okudum icmeye korktum napsam acaba icsem mi 😖😖😖
Zeynepervaaa Oykununannesi55 hemen ad Oykununannesi55 tavsiyeler için teşekkür ederim. Adaçayı bu mutlsk içeceğim inşaallah