B0220 yardimi olur mu bilmiyorum ama okudugum bi makalede diyordu ki, kolik bebek gazli bebek demek degildir. Gaz bir sonuçtur. Esas sebep bebegin dunyaya adapte olamamasi ve anne karnini özlemesidir. Bunun sonucu olarak anneye yapisir, agladikca ve surekli emdikce hava yutar sonuc olarak da gazli olur.
Henuz tecrube etmedim ama 40i cikinca biraz rahatlarsiniz diye tahmin ediyorum. Memede uyutmamak onu duzene sokmak icin yapilmasi gereken bisey var mi bilmiyorum. Allah guc kuvvet versin insallah en kisa surede duzeniniz oturur🙏