Derinsel Kızlar burun aspiratörüm kaldı almadığım tavsiye edeceğiniz marka var mıdır ben Bruno almayı düşünüyordum ama bir sorayım dedim 🧚🏻♀️
Anneolmak07 Derinsel otribebe aldım.ama grip falan olursa burun aspiratörü kullanılmasını öneriyorlar.Yenidoğanda burun kuruluğu ve tıkanıklığı için serum fizyolojik damla kullanılmasını önerdiler.
NesssE Derinsel ben çok araştırdım o yüzden yazmak istedim chicco alıp iade bile ettim kullanış açısından en iyisi otribebe miş onu almıştım :)