37+5 den merhaba ne durumdasınız kaç kilo aldınız ?sıkıntılarınız neler?
benim kasıklarım ağrıyo ,hareket ettikçe organlarımı parçalayacak gibi sert artık hareketleri ,karnım sanki biraz daha aşağıda bu yüzden sık WC deyim düzensiz uykularım gece sürekli uyanıyorum yada tekmelerine maruz kalıyorum nefes alıp vermem daha sık , yürüyüşe çıkıyorum 3 adım atıyorum yürüme diyo resmen kasılıp kalıyorum 😂 son 10 gün bende durumlar böyle.. hayırlısı ile kucağımıza alalım 🙏🏻🌸