shrbn25- o kadar kanamaya o kadar igneden sonra Şükürler olsun 99 olduk 😊😊 göbişler ne durumda cıktı mı baya 26. haftalık anneler ❣️❣️💕
Esosun shrbn25- yengemin doğum yaptığı hali gibiyim😂😂 33 haftada doğurmuştu o ben 26+4 üm dün şekerle ilgili bi problemimiz çıktı belki ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum 🤔