Okudum canım inşallah bize de kolay doğumlar nasip olur, şuan aynı şeyleri yaşıyorum seninle ama sık değil ama geldimi mahvediyo sıklaşınca gitcem doktora benim sezaryen olcak gerçi ama yine de doktorum son haftalara kadar bekletiyo beni, nişan su vs yok henüz