Birheyecandoluaile 21+5 haftalık gebeyiz ve geçen yolculuk yaptım o ara ayaklarım da biraz ödem oldu sonra indi ama ara ara oluyo başına gelenler ne gibi bir yol izlendi normalmi sizce
oykuduru21 Birheyecandoluaile benimde 21-21 de başladı yoğunluğum vardı ayakta durmaya yorulmaya bağladım ondan beri de geçmedi bazen iniyor bazen şişiyor tuzu da azalttım ama fayda yok 🤷🏻♀️ Doktorunuza danışın isterseniz ben bi türlü söyleyemedim unuttum her kontrolde