Benimde bekarken çok göbeğim düşerdi mahallemizde yaşlı kadın vardı o çekerdi yerine gelirdi düzelirdi bi süre sonra yine düşerdi stres üzüntü ağır kaldırmaktan. Düğün öncesi yine düşmüştü gittiğimiz teyze düğünün öncesi Kasıklarına da bakayım dur dedi bakınca Kasıkların baygın böyle olursa bebeğin olmaz dur çekeyim dedi sonra ot karışımı biseler yapıp karnıma sardı bi gece yattım şükür sonra hiç agrım olmadı. Şuan da 4 aylık hamileyim bende hamile kalamam diye çok korkuyordum