EmineYavuzhan1 Kızlar haftaya 2li test için randevu verdi doktor 11 haftalık olacak sizce bekleyeyim mi 12.haftada mı yaptırayım ? Biraz daha büyüsün mü ?
Birtane2307 EmineYavuzhan1 ben yaptradim somucta kesin sonuc degil ama yapana da saygim var 😊 yapacaksan 12.haftanda git yaptir