Arkadaşlar merhaba bugün çatlatma iğnemin 16.günü 14.gününde kan testi yaptırdım ve negatifi gördüm. Pcos var adetlerim düzensiz bat günümü bilemiyorum o yüzden. Sizce çatlatma iğnesinde geç döllenme ihtimali olabiliyor mu yoksa ben adet masajı deneyim diyorum bir an evvel adet olmak için. Birçok yerde 14.gün kesin sonuçtur diye okudum? Sizce artık adet olmak için mi uğraşsam soğan suyu felan?