Merhaba, 16+5 olduk bugün doktor her şeyin yolunda gittiğini söyledi. 2li test temiz 3lü 4lü taramalara gerek yok dedi. Fetal dna yaptırayım mı dediğimde ise imkan meselesi yaptırsan iyi olur dedi. Verdiği numarayı aradım 3500 tl olduğunu söyledi. Acaba yaptırmalı mıyım? Fetal dna yaptıranlar yönlendirebilir mi ne gibi şeylere bakıldı bir faydası oldu mu?