2melek_annesii Randevuyu o güne buldum kızlar devlette randevu bulmak cok zor o gün gitsem yaparlar mı 2 li testi
EmineYavuzhan1 2melek_annesii Canım özel bana da tam o haftaya randevu verdi bende ikilemdeyim bekleyip 1 hafta sonra mı gitsem diye düşünüyorum bilemedim ya
2melek_annesii Zelihauzn banada 12 14 arası gel dedi ama randevu yok sabahtan gidip beklemem lazım oda imkansız 10 aylık oglum var kac saatte dönerim tekrar bilmediğim için randevusuz gitmek istemiyorum inşallah yapar
Peraaaa Ben 11+3te yaptırmıştım ve doktorum zamanda herhangi bir sorun olmadığını söyledi Değerler gayet net göründü sorun çkmadı Darısı size